Bigbrother Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Jag har vetat men kommer inte ihåg jag använde nästan aldrig fusken det var skit lätt men man ska göra det någon stans jag ska kolla upp det :D
barbof Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 ja tror de va på optons menyn där kan man välja nåt typ spara/ladda (nåt sånt) då kan du ändra så de står password istället tror ja
Gäst Fuskaren Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Jag har testat och testat överallt men det funkar f*n inte det måste vara på nåt specielt ställe men kolla på load/save men jag tror inte det :(
Gäst max99 Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 jag tror man ska skriva in fusken och sen sejva :ph34r:
mulle 9 Skrivet 16 April 2005 Rapport Skrivet 16 April 2005 vart skriver man in fusken? :( gå in på options där det står load and save ändra så att det står password och tryck kryss bokstavera sedan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Rekommendera inlägg