Maximus93 Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 jag har klarat 4.e gymet och jag har fåt fly men det står några team rocket gubbar i CELADON CITY och min fråga är hur man kommer längre alltså hur man kommer till 5.e gymet??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Du måste göra nåt med massa knappar i celadon.(Minns ej längesen jag spelade) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 e de Erika som e gym-ledare eller, för i såfall ska du prata me gubben i GameCorner - han som kollar på planchen på väggen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 dra till det stället där man får eevee .. Första våningen finns en tant Prata med henne så ger hon dig te .. Gå sen och ge vakterna te så släpper dem in dig till nästa stad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maximus93 Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 okok tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg