Vitdom Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Det här är en dum fråga men, Vad exakt gör man på guild wars? Vad kan man göra som är roligt? typ göra egna vapen eller nått? Och sen, :P Vilken Guild wars ska jag köpa i affärerna? Jag har sett att det finns några olika!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 köp factions! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 men du ska vänta tills 1 maj innan du ens försöker. Stor chans att det hänger sig stort annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 det hänger sig inte, det laggar ^^ jag kör på 0,5 Mbit/s Och det laggar bara när hela internet crashar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 dum fråga om du ändå har en hyffsad dator :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 köp factions! :kung: Är det ett expansion eller kan man bara instalera det bara så där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Ett helt nytt spel, men som e gjort för att kunna hänga ihop med orginial GW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Ett helt nytt spel, men som e gjort för att kunna hänga ihop med orginial GW ok, men kan jag spela det utan att instalera GW? Är det gratis att spela guild wars: factions efter man köppt det i affären? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 tror int det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 komme gå fin fint.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 hoppas du fixar utan lagg^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Ett helt nytt spel, men som e gjort för att kunna hänga ihop med orginial GW Måste svara Ja på båda frågorna :D Det hänger ihop med original GW för att man ska slippa göra nya gubbar, så om du hade haft ett account med en lvl 20 snubbe, hade du kunnat få in han i factions världen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.