💬
Logga in
Fuska.se

Petter.

13 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

ja, nu där ngra veckor sen släppte petter sitt nya album. som ska va tänkt att vara hans comeback. en av låtarna det går bra nu har genast blivit en hit. men nu undrar jag, vad tycker ni om det nya albumet och låten det går bra nu, själv tycker jag att allt är skit bra :)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

ja, nu där ngra veckor sen släppte petter sitt nya album. som ska va tänkt att vara hans comeback. en av låtarna det går bra nu har genast blivit en hit. men nu undrar jag, vad tycker ni om det nya albumet och låten det går bra nu, själv tycker jag att allt är skit bra :)

grrrrrrrrym
Nivå 11 · Veteranfuskare

Låten är helt okii men albumet har jag inte.

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Hahahhaha jag seriöst gapskrattade när jag hörde "det går bra nu".. Petter är ett SKÄMT!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tycker att den är väldigt dålig.

Nivå 5 · Fuskare

Håller med NesseN...

har inte hört "det går bra nu" eller vad den heter.. Har aldrig gillat Petter riktigt, kanske 1 låt.

20 Apr 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Har inte hört något på albumet men hört Det går bra nu. Den är rättså bra, men det finns mkt bättre låtar...

Nivå 6 · Fuskare

Asså snälla.. Sämre rapp får man leta efter :/ (Jag är ändå ett stort rappfan) Petter e kass.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Hahahhaha jag seriöst gapskrattade när jag hörde "det går bra nu".. Petter är ett SKÄMT!

↗ till inlägget

Exakt!
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Kunde inte sagt det bättre själv ;)
21 Apr 2006
Nivå 7 · Fuskare

han är sämst

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #14

alla tycker kanske olika, men jag gillar det :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in