lundquist Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 är det ngn här som har eyetoy. för er som itne vet var det är drar jag en kort liten resume typ. det är när man har en kamera som är inkopplad till sin ps2. man kan spela spel med den, coh istället för att spela med en annan gubbe är det man själv som spelar, dessutom spelar man inte med handkontroll utan måste röra sig o sånt, man kan göra allt från att spela reugby till att raka ben. nu undrar jag om det är ngn som har det, för jag funderar på att köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 De är grymmt kul, jag har de inte, men jag har lånat av en kompis, klart prisvärt tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 jag har det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 har de inte men har spelat alla - min kompis har de, ja hade faan tränings verk i hela kroppen efter att ha spelat de i 3 timmar, ja spela alla som fanns ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pumpkinhead Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 är det ngn här som har eyetoy. för er som itne vet var det är drar jag en kort liten resume typ. det är när man har en kamera som är inkopplad till sin ps2. man kan spela spel med den, coh istället för att spela med en annan gubbe är det man själv som spelar, dessutom spelar man inte med handkontroll utan måste röra sig o sånt, man kan göra allt från att spela reugby till att raka ben. nu undrar jag om det är ngn som har det, för jag funderar på att köpa det. Japp, Jag har eyetoy. Förut spelade jag det hela tiden men nu har jag tröttnat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 min kusin har det det är fett roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Har det inte men det är askul :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 det är bara roligt att spela med kompisar att spela ensam suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Har båda. :) Ett bra "träningspass" gör bara bra för en 95 viktare. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Har alla ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Eyetoy är bra för som vill gå ner i vikt kanske. Iaf vissa saker. Det är kul samtidigt som man motionerar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Första dagen jag hade det, spelade jag i totalt 7 timmar!!! :lol: Men jag hade träningsvärk i två dagar efter det. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg