bambocha Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 men fatta med tlx fox b-attack skjuter han med falcos b-attack skjuter han med roys b-attack laddar han i 3år med marths b-attack så laddar han men typ lite mindre än roy <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Ja så? De har helt olika effekt. Dom ser bara likadana ut som jag sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 (redigerat) så du menar att fox b-upp o falcos b-upp har olika effekter <_< inte jag i alla fall o falcos b höger-vänster fox b höger-vänster e ju också samma effekt så <_< samma attacker :medieval: ;) Redigerat 22 April 2006 av bambocha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Falcos Upp B är starkare, och kortare, Fox Upp B är svagare och längre. Falcos Fram B spike'ar och är kortare, Foxs Fram B är längre och skickar motståndaren uppåt. Helt motsatt ffs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 (redigerat) nope inte alls dom gör ju lika dant som vi säger men att ena e starkar !!!!!!!!(tog bort det jag sa sisst vill inte bli så oförskämd fårlåt triforceh..) Redigerat 22 April 2006 av bambocha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Nej. Falcos Fram B spike'ar, och Fox Fram B gör så man flyger upp. Helt motsatt. lol på dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 men det e ju ändå samma :D för båda kommer framm på typ samma sätt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Det har helt motsatt effekt för motståndaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Inte med roys b-attack och marths b-attack förutom att roy får 10% skada o inte marth o med roy så dör dom typ på 1slag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 men dom har ju samma attacker bara att dom har olika effekter... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 mm så kan man också säga :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Nej. Falcos Fram B spike'ar, och Fox Fram B gör så man flyger upp. Helt motsatt. lol på dig. TF har rätt.. Sry för att jag går afk men. TF vad gör fox bättre än falco ? Själv spelar jag med falco just nu och ska tävla i sommar. Bara undrar vad den stora skillnaden är. Fox verkar vara mycket mera svårstyrd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg