Triforceh Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Inte med roys b-attack och marths b-attack förutom att roy får 10% skada o inte marth o med roy så dör dom typ på 1slag Inte med Jigglys F-Smash eller Ness heller.Inte med Kirbys eller fox heller. Inte med Bowsers eller Donkey Kongs heller. Inte med Marios eller Samus heller. Du fattar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 meeen shiiiit!!!!!!!!!!!!!!........palla gå in på detaljer! de har samma attack men men olika effekt, antingen starkare lr svagare :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 meeen shiiiit!!!!!!!!!!!!!!........palla gå in på detaljer! de har samma attack men men olika effekt, antingen starkare lr svagare :blink: Nä. Mycket mer skillnad än bara starkare och svagare. Vem t.ex försöker hoppa ut från banan med Fox och försöker göra Fram B på motståndaren? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 nån nybörjare kanske???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Nä. Dom skulle aldrig tänka så, nybörjare vet ej att Falco's Fram B spike'ar, så de skulle aldrig försöka spike'a med Fox >_> Om dom ens vet vad spike är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Nä. Dom skulle aldrig tänka så, nybörjare vet ej att Falco's Fram B spike'ar, så de skulle aldrig försöka spike'a med Fox >_> Om dom ens vet vad spike är. Jag använder mig ganska mycket utav falcos spike. Helt ok på FD. Dem nybörjarna som förstår engelska klurar nog ut det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Hur använder du den? Undrar bara. Vilka tillfällen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Svårt att förklara. Men jag hoppar inte som en galning på honom . Så uppenbar är jag inte. Ibland har det hänt att jag har gjort den när jag och någon kompis är i kanten. Då gör jag ett minihopp med falco och smashar ner honom under banan. Kan försöka hitta en film senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 As i thought.. Du menar Dair (Ner A i luften) >_> Jag menar Fram B Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Jaha. läste fel =| Meh den använder jag istället för upp b. när man kan. Snabbare . Och ibland om jag hinner för att förhindra att motståndaren ska få in en stark attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Det jag menar är att största skillnaden mellan den och Fox Fram B är att Falco's spike'ar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Svårt att förklara. Men jag hoppar inte som en galning på honom . Så uppenbar är jag inte. Ibland har det hänt att jag har gjort den när jag och någon kompis är i kanten. Då gör jag ett minihopp med falco och smashar ner honom under banan. Kan försöka hitta en film senare. de där minihopp e svåra o göra.... ;) iaf va ja vet för man måste trycka på Y lr X knappen lätt/upp på styrspaken lätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg