Megaklumpen Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Hej, jag har skaffat trailen på Photoshop CS2 9.0 Final. Då skulle jag behöva en liten guide eller något hur man kan göra snygga bilder, men ja skulle oxå vilja ha hjälp med hur man byter ut en sak på en bild mot en annan..Och det är steam loggan jag skulle vilja byta ut på bilden nedan, så kan någon snälla hjälpa mejj?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 byta ut ? du kan ju ta bort den med eraser tool(suddgummit) och sedan klistra in den nya loggan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 XD, så kan man ju göra oxå...Tänkte inte på de... MEn hur kan man göra ett bra "piss" vet du det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Vad är " Piss ", kan kanske hjälpa dig ifall du säger det. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Piss=Kiss=Urin sånnt som man pissar/kissar ut ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 hur man ritar kiss ? lol, nej :P kanske måla med någon gul färg xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 gult sträck, de va' la inte så svårt eller ? eller har han ätit rödbetor så gör du ett rött sträck istället ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.