lundquist Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 jag förstår itne avad man inte kan tycka är bra med dem, jag tror nästan att om alla skulle hört alla deras låtar skulle alla tyckt om minst en låt var, för det är så mycket variation mellan låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Simple plan känns som en grupp som personer lyssnar på för att de inte har hittat någonting som är "åhshitvadhäftigt,jagsmältervarjeggnjaghördem" lixom Poor Bastards, Närå ;) men..jag tycker inte om dem sådärja det var min lilla åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Untitled :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 jag förstår itne avad man inte kan tycka är bra med dem, jag tror nästan att om alla skulle hört alla deras låtar skulle alla tyckt om minst en låt var, för det är så mycket variation mellan låtarna. va??....det e ju ingen variation alls.... sämsta bandet e det iaf....sääämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 min syrra lyssnar mkt på punkrock bl.a simple plan, jag tkr den mesta punkrock låter xakt likadanna, men några simple plan låtar e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jo, klart man lyssnar på Simple Plan, men har nog tröttnat på dom på senaste tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Jo, klart man lyssnar på Simple Plan, men har nog tröttnat på dom på senaste tiden efter ditt namn känns de lite logiskt att du lyssnar på dem xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Jo, klart man lyssnar på Simple Plan, men har nog tröttnat på dom på senaste tiden Undrar varför du tycker så :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 hum, jag har hört rykte om att de snart kmr ett nytt album ^^ hoppas iaf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Simpel Plan suger enligt mig allt för snällt för att jag ska kunna gilla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 (redigerat) @medion: Det är amerikansk mainstreampunkrock...sån musik som alltid är med i ungdomsfilmer som t.ex American Pie & Eurotrip. Håller verkligen med Redigerat 29 April 2006 av Kekko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.