Dolphin Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Det går på Kanal 5 och det är ett nytt program. Läs på tv.nu om ni vill läsa vad det handlar om. Men följerr någon det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 njaa, det är faktiskt inte så roligt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Hra många ggr sagt till mig själv: Idag ska du se på supernördarna. Istället blir det ett X antal parti CS. :/ Måste kolla på det nån gång. Hra många ggr sagt till mig själv: Idag ska du se på supernördarna. Istället blir det ett X antal parti CS. :/ Måste kolla på det nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 jovars, det är väl lite charmigt... @Salzalada - I dina senaste inlägg så har du skrivit allt 2 gånger, varför ? Ursäkta för off topic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Han försöker väl repetera det så att han kommer i håg det Salzalada. Själv tycker jag inte programet är speciellt bra utan snarare lite intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 det är sämpigt alla där är gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Du Rikar_Cena: Inga där är Gay som jag har förstått det. Dom har bara ett intresse. Dom vill bli lite manligare, en sitter tillexempel bara och spelar tevespel... Tänk innan du skriver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Missat den.. :/ ska försöka se de nån gång.. värkar äga.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Mellan_mjölken: Den är lite ägig och så, den går på torsdagar 21:00. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Lite kul är det iaf.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Han försöker väl repetera det så att han kommer i håg det Salzalada. Själv tycker jag inte programet är speciellt bra utan snarare lite intressant. precis, för sånna "män" har jag inte träffat innan, intressant att få veta hur sånna är typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 @Zimens ibland blir det för mig att internet knasar efter man har skrivit ett inlägg, uppdaterar man sidan då blir inlägget dubbelt så långt. Det kanske är det som händer salzalada eller så vill han bara skriva det 2 ggr. OT: Orkar inte följa 5ans program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.