Ogri Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 jag behöver hjälp med wrong side of the tracks det är alltid en gubbe kvar när jag är färdig. den som ger det bästa tipset får 200fm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) Vad ska man göra på uppdraget? (Det var ett tag sen jag spelade GTA: SA så jag minns inte alla uppdrag, men jag kan nog hjälpa dig ifall du säger vad man ska göra på uppdraget!) Redigerat 21 April 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Åk brevid tåget men en så lång bit du kan därifrån. Då kommer Big Smoke träffa mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Det är bättre om man skjuter lite själv oxå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Åk inte precis bredvid killarna åk en aning åt sidan + lite längre bak. Sen ska du åka upp på den lilla upphöjden ( stigen ) när du kommer fram till den. Det är faktiskt det ändå sätt som det går på, du måste testa flera ggr ändå innan du lyckas. Det finns inge direkta tips så att säga. Jag klarade det på 3'dje försöket though ;) Men lycka till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Klarade de på första. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) ************ Redigerat 24 Maj 2009 av Jakooob1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 ok men jag klarade uppdraget samma dag som jag skrev råden tyvärr blir det inga fm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg