DDDD Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 okej jag har laddat ner gimp men jag hittar inte den nånstans :( :unsure: snälla hjälp mig :unsure: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 vad är det du inte hittar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Genvägen till The Gimp? (lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 du kanske inte lagt nån genväg. annars tar du start(i det nedre vänstra hörnet)> alla program>letar upp där det står gimp i listan, håller där det står gimp> sen kommer det upp en ny ruta där du tar GIMP 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Annars start > Dokument Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 tack outside enemy :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.