OmenChild Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 När jag startade datorn så stog det Windows-rot>\Ststem32\hal.dll mm Vad ska jag göra för att fixa det här??? :( :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 kan vara virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Stod det inte att det var något fel lr något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Virus är det nog inte, ja har för mig att det har något att göra med DOS-saken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Nee det är inget virus fel jag tor med på medion. men jag vet inte det står att Windows-rot>\Ststem32\hal.dll finns inte eller skadad. Kopiera filen på nytt blabla blaa! Men jag vet inte hur,var,vad jag ska göra för att fixa det??? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 oj, du kan inte typ gå in och utforska xp-skivan :P Annars får du nog installera om Xp,et :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 systemåterställ datorn till en dag då du inte hadde felet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Ärligt talat hur ska jag kunna göra systemåterställning när jag bara kommar till DOSEN? :P :lol: men asså jag ringde till ett data pross och frågade hur jag skulle göra han sa att jag ska ta XP skivan och reparera filen men hur ska jag kunna göra det när jag har fastnat i DOSEN? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 du borde ringa och fråga honnom igen hur man gör då! :angry: det finns faktiskt supportrar för att man ska hjälpa till inte tala om för en det man kan lista ut själv! :P :bah: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Exakt men han visst inte mer vad jag skulle göra ! inte så proffs ändå! <_< :wacko: :blink: :bah: men någon som kan hjälpa mig hur jag reparerar filen?? eller något. Finns det någon support i sverige till Xp eller Windows eller nåt? :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Om du startar datorn med Windows XP skivan i CD-romen bootar den automatiskt efter att BIOS har laddat, den behöver alltså inte starta windows för att reparera filerna. När du väl är inne i skivan kommer du får förfrågan om du vill reparera befintlig partition eller om du vill formatera datorn och instalera om Windows på nytt. Vad du vill göra med det beror på dig, om du vill reparera eller instalera om windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Ok tack så mycke! ska kolla! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.