Gäst aso090 Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 om du inte kan det så kan du kolla här ok men det är på engelska men det kanske du kan lösa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 är det en .dll fil så ök på google efter namnet och se om du hittar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 BadSanta963 Det går nog inte för jag kommar inte änns in på Windows så dår får man ett problem! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 hur kan du då skriva här i fuska.se???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag sitter på en annan dator annars hade jag aldrig skrivit här om hjälp! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 men då kan ju du söka efter filen på den datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 ja men vad ska det hjälpa mig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 gör en windows start diskett eller va de nu heter och en skiva med .dll filen sen använder du start disketten för att kopiera filen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Funkar inte! vad ska jag göra nu då!? O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst yojimbo123 Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 En liten påbyggare av ragnaröks svar bara: Det är inte vanligt men om du kör med SATA disk så kan det hända att XP booten säger att den ej kunde hitta någon hårddisk. Om detta inträffar så behöver du en speciell fil. Men som sagt, detta händer extremt sällan och du behöver nog inte oroa dig, det vara bara för att tala om för dig att det kunde hända så att du inte tror att någon har stulit din hdd eller något :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 formatera om datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Nee den är inte stulen den sitter kvara! :-P . Kan inte formatera om den det är för mycket viktiga saker på dom!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.