razziel93 Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Hej! jag ska köpa den gerjen som kallas action replay spm gör att man kan ha giga bowser och såmen hur gör man för att den ska funka det set ut som ett litet minneskort e det bara att stoppa ind en i ett sånt utag så ahr man alla extra karaktärer lr hur gör man? avr snälla och svara :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Jag har det till PS2 och har sett XBOX:ens AR och båda är minneskort(dock inte det nyaste till PS2 som är ett USB-Minneskort) så förmodligen är det minneskort till GC med.Sen så får man även med en skiva,man sätter i den i GC:n med minneskortet i sen får man välja ett spel på en lista sen är man har valt ett spel ska man sätta på och stänga av olika fusk sedan när det är klart är det bara att ta ur AR skivan och sätta i spelskivan så startar det med fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) Sry datan lagga. <_< Redigerat 21 April 2006 av Impulze^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 ja som impuzle sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 k tack jag ska fixa extra gubabr till ssbm :evil: men ajg läste på wikipedia att om man dödar 20 wire flames på cruels melee vinner man sonic och tails värt att testa :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 men skriver man fel så förstös det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 men skriver man fel så förstös det. Nej det gör det inte, lol. Och wikipedia ljuger btw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 mm man kan inte få sonic eller Tails på nåt sätt.... mm man kan inte få sonic eller Tails på nåt sätt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 men skriver man fel så förstös det. Snooze sa nått om det på gameboy advance kanske inte är så till gc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 mm jag trodde att jag hade hört nån säga det... ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 men skriver man fel så förstös det. Det är för att det sparas på kasetten. Ingenting sparas på skivan, eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 ok då vet jag det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg