Nami Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) Jag hittar inget bra RPG program, kan du kanske föreslå en sida? för jag hittar bara sidor där man har den som en trial eller måste köpa den. (Så om jag inte köper den får jag bara ha den i 1 månad) Och vilket är det bästa RPG maker? :) Redigerat 23 April 2006 av Carttie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) RPG Maker 2003 har de bästa grejerna, fast är å andra sidan mycket svårare att använda och så tycker jag grafiken är fulare. Annars skulle jag rekomendera RPG Maker 2000, det har jag använt en lång tid och börjar bli skicklig på det. Ni kan få tag på det här: http://www.crankeye.com/index.php?page=downloads Ladda ner följande: 1. Rpg Maker 2000 2. Rpg Maker 2000 RTP 1.0 Och sedan om ni vill få mer sprites: 3. Rpg Maker 2000 RTP 1.32 OBS! Eric H, om du ska använda RPG Maker till ditt spel tror jag inte att du kan använda de pokémon, routes, städer och övrigt som vi andra har gjort. Redigerat 23 April 2006 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Tack så mycket!!! Önskar att jag kunde visa det på ett bättre sätt!! :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Kola King: Måste vi göra om alla Routerna, Pokémon, städer etc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 jag har game maker, och det e SUPERSVÅRT! ja har inte gjort klart mitt första spel än! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Game maker e jättesvårt, men RPG e sk*t enkelt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 väldigt svårt... du måste göra de exakta scripten som behövs, och allt annat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 va? vad menar du? asså det står bara RPG maker error nånting när man ska starta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Hmm, ditt problem är lite knepigt, Flygon. När mina kompisar skulle installera RPG Maker hände samma sak. Vi prövade det igen flera gånger tills vi kom på vad det berodde på, dock så kommer jag inte ihåg vad det var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 ok men det är nåt med vårt bredband, så det kanske är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 (redigerat) EDIT Redigerat 29 April 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 ??? EDIT vadå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg