parmsib Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 jag hittar bara inte dörren som ska öppna sig när man trycker på en knapp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonas aaa Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 jag hittar bara inte dörren som ska öppna sig när man trycker på en knapp.... vilken dörr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 jag hittar bara inte dörren som ska öppna sig när man trycker på en knapp.... jaaaa då förstår vi precis vart du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 jag tror jag vet :P men helt omöljigt att förklara, du måste hitta en liten gång, sen kommer en statue att vända på sig, sen måste du skuta pilen in där :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 jaha,du menar thieves guild uppdraget ultimate heist du ska stå på ett speceillt stäälle och då kommer en staty vända sig då ska du skjuta en speceill pil i hålet på statyn.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 (redigerat) Först måste du få dom två stora väggarna att åka ner.Det finns en gång till ett ställe där knappen som gör det är.Använd kartan! Redigerat 22 Oktober 2006 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.