Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Vill du ladda ner CZ kan du då trycka här: http://www.soft32.com/download-Counter_Strike-2541-5.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuskaren Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Det fins inte cz där det fins ju bara cs 1.6 och cs 1.5 >=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 köp cs-cz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 MEN 1.6 E VÄL CZ!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 nä,condition zero e ett helt annat spel!de e uppdragsbaserade singelplayerlägen!1.6 e ju uppgraderingen på 1.5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuskaren Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 För det första cs cz har inte kommit än för det andra det är bättre än att ladda ner än att köpa. billigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 ja,om man har bb,då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuskaren Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Ähh skit sama nu jag ska få filen av kompisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 (redigerat) Jag har laddat ner den från kazaa också men det stod att det inte var ett Win 32 program :D och kan du skicka den till mig då Redigerat 3 Februari 2004 av Bigbrother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 kazaa e olagligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuskaren Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Nu ja men inte för. j*vla idioter som gorde det olagligt vad är det för fel att få ladda ner gratis. Jag säjer bara dom är IDIOTER som förbjöd :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.