Xade Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Metal Gear Solid tror jag. I alla fall, F-Zero GX, Zelda TWW och Resident Evil 4 är de bästa ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 vänta till det nya zelda kommer ut det gör jag iallafall :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 vänta till det nya zelda kommer ut det gör jag iallafall :P Hur länge tror du man klarar sig utan att spela ett nytt spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Köp då sonic adventure 2 battle det är coolt för jag har sonic adventur dx på pc så du vet :rolleyes: håller med :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Metal Gear Solid tror jag. I alla fall, F-Zero GX, Zelda TWW och Resident Evil 4 är de bästa ;) aa köp F-zero GX lr zelda TWWbåda spel räcker länge B) iaf F-zero GX........den e fett lång o svår...köp de om du gilla utmaningar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Jag gillar inte F-zero så jätte mycke, men det är kul och bygga svävarna som man själv vill ha dom :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Zelda TWW måste man köpa när det kommer ut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 29 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 (redigerat) Skriv vilka spel du har först, så kan vi tipsa sen. sorry har inte varit i gc forumet på länge men jag har tos ssbm har hafft välldigt många spel som jag tyckte sög eller hadde varvat typ 20gg hmm typ har hafft the legend of zelda wind waker,, (spy hunter som suuuger anus),, sonic heros,, sonic något kommer inte ihåg pokemon coloseum,,,starfox adventures,, starfox assault,,mario kart dubble dash,,några till som jag inte kommer ihåg :medieval: :cool: ps har inte köpt något mer än ett game card till wow men jag har 700 kvar :D ska kanske köpa Metal Gear på fredag Redigerat 29 Maj 2006 av bambocha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Zelda TWW måste man köpa när det kommer ut... Ungefär hur borta är du? TWW kom ut 2003. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 29 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 typ lås tråden eller något ska spara mina pengar till nintendo wii o ssbb :D fasst typ ska köpa Metal Gear solid ochså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg