OmenChild Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Den Klarade BF2, Css, HL2 nfsMW och oblivion!! :o Hur kan det vara möjligt han värkar kunna klara av allt fattar inget men kan någon kolla lite nogrannare på mitt grafik kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 (redigerat) Tack!!! =) så mycke kan ni säja nu några spel som är riktigt krävande? =) Jo, men det är rekommenderat med 3 Ghz processor. Broderna har en 3.2, och det laggade lite på den.... Redigerat 26 April 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jaa men lagget beror inte på processorn utan på ramet eller grafikkortet. 6600gt klarar dom spelen ja men ej på högsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 ok men va faa! den klarar ju av oblivion på högsta hur kan det vara möjligt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Svårt att tro att den klarar Oblivion på högsta. kör upp settings på högsta bild upplösningen samt fullt på anti aliasing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Har gjort det den kör det utan problem ändå!!? :o :wacko: :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Det är omöjligt att det kortet kan driva oblivion på högsta skärmupplösningen och med fullt gräs och träd på slaget och hdr på slaget samt 6x anti aliasing. det kan inte rinna på bra då omöjligt inte ens två st ati xt1900xxt klarar det på högsta utan att det flyter på lite halv dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 lol a_2004 som myttar som vanligt mitt x850xt kan knappt klara det på halv hög-medel graffe utan lag-.- så ge bara f*n i o mytta varjedag du skriver ngt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Det är sant hur ska jag bevisa det?? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 jag har svårt att tro på dig. ge oss en skärmdump inifrån oblivion då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.