Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Ska köpa ett nytt grafik kort som ändel kanske vet har vad jag har för dator

Processor: AMD Athlon 64 3500+ Internminne: 2048 MB Hårddisk: 500GB SATA Optisk enhet: DVD+-RW 12x Grafik: nvidia Geforce 6600 Gt 128MB PCI X

Skrev i ett annat forum :D Men men jag ska komma till sak. Jag ska köpa ntt Graffe kort för pris runt 2000-3000kr det ska vara ett grafik kort som klarar av allt med det övriga med datorn så om ni har förslag så är jag idel öra! :)

Gäst newnameguy
Skrivet (redigerat)

Ett nvidia gefore, det nyaste skulle jag rekommendera ;)

Redigerat av Potatisen
Skrivet

xfx geforce 7900gt kostar 2995 på komplett.se men kortet kommer ej in förns preliminärt den 29 april.

Det är ett prisvärtkort som man kan klocka upp rätt mye.

klarar alla spel rätt så bra på högsta undantaget är nog oblivion som kanske bara kan köras på näst högsta.

Skrivet

Det är ont om sådana kort och det är lätt det bästa och mest prisvärdaste kort du kan hitta i den prisklassen.

Datorbutiken.com tror jag ska ha några inne på lager men skynda dig dom går åt som sprit på en norsk fyllefest.

Gäst newnameguy
Skrivet

xfx geforce 7900gt kostar 2995 på komplett.se men kortet kommer ej in förns preliminärt den 29 april.

Det är ett prisvärtkort som man kan klocka upp rätt mye.

klarar alla spel rätt så bra på högsta undantaget är nog oblivion som kanske bara kan köras på näst högsta.

som sagt, ett mycket bra grafikkort till bra pris. var det inte det du ville ha? huh?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...