lundquist Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 antingen sverige eller usa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Americat gör ju bäst musik och nu menar jag ej rap och sådan där tråkig musik utan The Offspring,Metallica och Green Day. Fast jag lyssnar ju rätt mye på gammel musik typ Nirvana, Sex Pistols, The Ramones, The Clash och lite Led Zeppelin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Storbritannien. :) Irland, Skottland & England. U2, The Coors, The Beatles, Procalimers, Robbie Williams m.m. Sverige har väl haft vissa glansdagar. Men det var på 70-80 talet. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 usa där finns rap och hip hop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Sverige har bäst musik smak. Peps persson, Svenska akademien, Looptroop, Timbuktu, Promoe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Måste säga sverige som nr1 och finland nr2 (även om jag är finne). Sverige har In Flames, Soilwork, Dark tranquillity osv. Finland har också många bra band, men inte lika många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.