isMaNnen Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Jag ska typ läsa 4 böcker.. det plingar bara på 3 av dem på den 4 händer inget.. vad ska jag göra? :( Citera
Fruktnystan Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 när klockan är 12:00 på dan ska du gå till green emperor way i Imperial City och kolla på graven av nån prins.där finns en karta vart du ska. Citera
Respekt_cube Skrivet 30 April 2006 Rapport Skrivet 30 April 2006 jag är besviken på oblivian. alla sa till mig att det skulle vara sjukt bra grafik. iof det är bra men alla hus och slott ser ut att vara inklippta. och hur man hoppar!! OMG som ballong som fick damp elr ngt :P men naturen och djuren är ruggigt bra gjort. (inte när man rangar emot dom) dom flyger som det vore en awp ifrån 5m. Citera
Anderzzon Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Skrivet 1 Maj 2006 vadå inte hålla sig på Tråden? :P testa starta om Oblivion/xboxen Citera
Neldemo Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 jag är besviken på oblivian. alla sa till mig att det skulle vara sjukt bra grafik. iof det är bra men alla hus och slott ser ut att vara inklippta. och hur man hoppar!! OMG som ballong som fick damp elr ngt :P men naturen och djuren är ruggigt bra gjort. (inte när man rangar emot dom) dom flyger som det vore en awp ifrån 5m. haha vaddå inklippta! och man ser ju inte hur man hoppar för man spelar ju "så klart" inte i tredjepersonsperspektiv. kolla på gaycube på ninetndo då. vaddå skillnad, Oblivion äger. Citera
Anderzzon Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 (redigerat) Man kan spela i 3rd person :P Redigerat 9 Maj 2006 av Beyond_me Citera
isMaNnen Skrivet 13 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 13 Maj 2006 ni har gått, LITE off topic.. Citera
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Skrivet 13 Maj 2006 haha vaddå inklippta! och man ser ju inte hur man hoppar för man spelar ju "så klart" inte i tredjepersonsperspektiv. kolla på gaycube på ninetndo då. vaddå skillnad, Oblivion äger. Gamecube repar ju inte skivorna, överhettas inte och är inte extremt ful. Citera
BuckeN Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 "gaycube" är enligt mig en ful liten låda emot xbox 360 :lol: det ända lite roliga spel till det är ju egentligen zelda twilight princes Citera
Iqaros Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 Håll er till trådens syfte, har ni inte något att tillägga så behöver ni inte posta. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.