isMaNnen Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Fick inte nå riktit sfvar på de hära förut... min Gamecube kan inte läsa skivor.. vad kan vara fel på den? :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Den där runda grejen som läder skivan kan vara skadad ( Vet ej vad den heter, men du förstår nog vad jag menar. ) Ta den till någon som kan sånt, och se ifall det är det som är problemet. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 nått annat de kan vara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 min kunde typ inte det ett tag , jag kanske gjorde fel men jag snurrade på skivorna när dem satt i och satte igång spelet , Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 du kanske ha kladdat( tagit) på linsen så den inte kan läsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 mm då måste man rena den med en trasa eller nåt... men det kanske är spelet det är fel på eller har du testat många olika spel?... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg