Dolphin Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 - Vet du hur man gör en norsk cocktail? - Nej - Man tar ett glas vatten och lägger i en het potatis. Den är bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 en du kom på själv? nepp denna e gammal men ändå! 2 norrmän skulle hoppa fallskärm! När de hade hoppat sa den ena: -Min fallskärm fäller inte ut sig! då sa den andre: -Vad tur att det bara e träning då :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 - Polisen Haakon stoppade bilist som kört för tok för fort. - Har du körkort? Frågaade Haakon - Nej, svarade bilisten. - Tur för dig. Annars hade du blivit av med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Alla historeier kommer ju ifrån boken <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 - Har du hört det senaste norska tipset om hur man sparar engergi? - Nej. - Om du får vatten över när du kokar te så kan du frysa in det och återanvända det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Varför bad Norrmannen bilmekanikern att fixa signalhornet? Bromsarna hade slutat fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Ole går in på det nytvättade golvet med sina smutsiga skor. Han fru ropar: - Var kommer dom här fotspåren ifrån? - Jag vet inte, dom har förföljt mig hela vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Varför har norrmännen med sig ett sand papper i öknen? för att ha det som karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Ole flyttar till Stockholm och började jobba som busschaufför. - Var ska konduktören sitta? frågade han sin chef. - Vi har inte haft konduktörer på över 30 år. Chauffören kollar biljetterna själva. - Senare på dagen tingde det till SL och man meddelade att den nya bussechauffören hade kört in i ett skyltfönster. - Hur gick det här till? frågade man Ole. - Jag har ingen aning, jag var längst bak i bussen och kollade biljetterna. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 -Vet du varför norrmän aldrig kollar på Hulken? -nejj... -För att dem går när de blir grön gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 - Vet du hur en norsk spiral fungerar? - Nej. - Spermierna kör ihjäl sig i kurvurna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Katt åt stol, satt i halsen. Katt åt lampa, lös i magen. Katt åt stege, blev hög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.