Cheatorx Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag har hört mycket om en magic armor som typ fungerar som dins love i Ocarina of Time... Men hur får man Magic Armor i Zelda WW? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 du menar en sån där kristall som gör att man får ett skyddsköld runtt sej?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst the golden samus Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 du måste använda tingel turner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 de behövde inte jag!jag fick den utan tingle tuner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 kommer inte ihåg just nu faktiskt :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 inte jag heller...har ni sån där mask som gör att man ser hur mycke fiendena har i hälsa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Man ska köpa blomman av Eskimåen och byta den bmed Goronrna på visa öar så får man den nar man har bytt 4 saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 menar du magik armor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Ok.. jag har fixxat den nu :D Men jäklar vad den dra energi :P Men firren snackade om ngn Mask? (ironiskt) :D Jag vet att det finns en mask som gör så men hur i helskotta får man tag i en sån :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 så att man ser fiendens liv ball men kan nån typ säga hur man får den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 om man ger läraren i windfall island 40 st Joy pendants Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg