wilmerx.tk Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Vill någon starta en hemsida med mig? Skriv vad ni gillar för något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 En del av din fråga tolkar jag som ett nej, en del av din fråga tolkar jag som "oskkaka". Föredrar gärna Star Wars webbsida (Information om filmerna) om du vore intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Ja, om jag lär mig mer om Star Wars :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Förstår ej meningen med en hemsida som man bara gör på skoj, det finns redan massa info om Star Wars ute på internet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Ja, det finns pretty much om star wars redan, men om ni ska göra en star wars sida, så fråga star wars experten (jag) om något ni inte vet B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.