Hoppa till innehåll

PS2-spelstips...


Dimitri
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Crash Bandicoot: The Wrath Of Cortex

 

Man är en räv som heter Crash man kan även va hans syster Coco så ska man hoppa in i olika världar och klara av banor för att få framm bossar :wink: (jag behöver klara av 2 banor till sen är jag på sista bossen) 8)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jak II

 

 

 

Uppföljaren till Jak and Daxter, det börjar där det förra slutade, Jak och Daxter med två andra testar en maskin, plötsligt blir det nåt fel på maskinen, och en öppning öppnas, dem sugs in i öppningen och färdas i tiden.. Jak och Daxter hamnar på ett ställe där dem blir omringade av robotar, robotarna tvingar med sig Jak genom att slå honom hårt med gevärat så att han svimmar, Daxter hinner däremot undan, två år senare har Daxter hittat Jak på nån slags bas, och då blir han förstås överlycklig, och försöker prata med honom, men.... Jak, förvandlas till ett monsterliknande utseende och försöker angripa Daxter då Daxter säger att det är hans vän som sökt efter honom i två år, Jak blir vanlig igen och känner igen honom.. Under åren har onda gubabr utfört experiment med Jak, så att han utvecklats på konstigt sätt att kunna bli Dark Jak, det monsterliknande utseendet alltså.. Härifrån börjar Jak och Daxters äventyr, och nu är Jak och Daxter arga, dem ska ta reda på vad som pågår!!

 

Jak...

 

Är huvudpersonen, en varelse med långa öron, men annars ungefär som en människa, han har grönt hår och gröna ögonbryn, och under de två åren har han fått grönt skägg (Litet), ganska cool typ.. Det är honom man styr..

 

På hans rygg sitter hans kompis..

 

Daxter...

 

Är Jaks bästa vän och Daxter Jaks bästa vän, Daxter är en vessla, men det är inte meningen, han har av misstag blivit en vessla, Daxter kämpar fortfarande om sitt nya utseende.. Daxter är en brun vessla med go humor, hela tiden skämtar han och fyller dig med skratt, spelet är baserat med båda röst och text samtidigt..Jak är mer lite allvarlig men fortfarande Daxters vän..

 

Detta är mitt förslag till dej Dimitri =)

 

http://www.reclandet.nu/ps2/2003/nordisk_film/bilder/jak2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, det är faktiskt bra, har köpt det nyss, det släpptes 18 Oktober som du kan se på min signatur...

 

ja, det är ett plattform spel.. Det kostar 599 kr, på Game, en tv-spels affär.. Köpte det själv på Game..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sonic heroes! släpps i december, perfekt att önska sig i julklapp.

 

man väler att spela som ett av fyra lag, varje lag innehåller tre personer.

sen ska man klara genom spelets uppgifter... varje lag har olika storys och olika uppdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...