leoparden008 Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 I vilket pokemon spel? I Platinum eller? Snälla svara! (jag måste få veta!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 (redigerat) I vilket pokemon spel? I Platinum eller? Snälla svara! (jag måste få veta!) Står ju i rubriken! Firered och Leafgreen! Redigerat 5 Juli 2010 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 EEeeee...... ok Dom spelen är väll gamla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 EEeeee...... ok Dom spelen är väll gamla? Men herre gud vad är det för fel på dig? :(Ja dem är ganska gamla men den här informationen var bra när dem var populära och därför klistrades posten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Ja ja ok! Men det är inget fel på mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 har några små problem med att fånga 60 pokemon :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 har några små problem med att fånga 60 pokemon :P ok?? :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kimman Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Hehe, innan jag mötte ligan så hade jag fångat 130 st pokemon. xD Jag och min brosha samarbetade och bytte en massa pokemon fram och tillbaka för att tillslut få alla på pokedex. Är inte klar än, men det kommer. ;) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Men herre gud vad är det för fel på dig? :(Ja dem är ganska gamla men den här informationen var bra när dem var populära och därför klistrades posten.Ja dom är gammla och det är dåligt.. <_< Så man borde göra trådar för dom nya spelen! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg