vilket tycker ni är det läskigaste spelet till ps2 skulle skaffa ett nytt spel och tänke göra mej lite tuffare genom att spela läskigare spel :blink:
Läskigaste Spelet Någonsin?
Tycker inte att det finns " Läskiga " spel, enligt mig då...
Men Resident Evil kanske ?
Titta på film istället. ;)
Doom 3 kanske
doom 3 finns väl inte till ps2 de finns väl bara till xbox och data va?
När ja va typ 8 eller nåt, så lirade ja o min kompis Resident Evil mitt i natten..... då va ja ganska rädd...... men de va då de, nu finns de typ inga riktigt läskiga spel
silen hill 2 värkar var läbigt men har aldrig tästat men så finns ju F.E.A.R det värkar vara läbigt och väldit bra och monsterna på doom 3 ser man ju inte skillnaden på ansiktet och röven hur kan de vara lästgitt :P
F.E.A.R är till pc väll? jaa FEAR! är mig farao läskigt...
Resident evil är nog den läskigaste, inte alls så läskig men ändå. Data spel är mkt läskigare än tv spel
Kan väl inte riktigt kalla Resident Evil för läskigt. Tycker själv att det är mer spännande.
Skaffa något Silent Hill eller Obscure.
Silent Hill har ja hört att de ska va väldigt läskigt, men har aldrig spelat de själv
har köpt Resident evil 4... kommer att få madrömmar ska testa spelaet snart :(
Det nyaste Project Zero 3(tror att det va trean) det verkar va lite kusligt.
inget är läskigt
rikar alla är rädda för något äve du exakt alla i hela värden har någon rädsla så det så :P
↗ till inläggethar köpt Resident evil 4... kommer att få madrömmar ska testa spelaet snart :(
Köpte du de nyss? e de inte gammalt?
Men av alla dom "läskigaste" spelen jag har spelat på ps2 är resident...
det är riktugt läskig :(
Det fins inget som skrämmer mig och värkligen inte spel,
Mardrömmar drömmar samma sak.
Silent Hill är nog det mest skrämmande, Resident Evil är också hemskt.
Fast ibland är hemska spel roliga på något sätt, och man kan öva in rädslan ibland .
↗ till inläggethar köpt Resident evil 4... kommer att få madrömmar ska testa spelaet snart :(
Resident Evil 4 är inte läskigt enligt mig. Ska du köra något läskigt Resident Evil spel så är det 1:an eller 2:an. När man spelar dom så får man en riktig skräck känsla. Finns ju inte ens några zombiesar i Resident Evil 4.
Enligt mig är Silent Hill the room ett rätt kusligt spel ;)
↗ till inläggetvilket tycker ni är det läskigaste spelet till ps2 skulle skaffa ett nytt spel och tänke göra mej lite tuffare genom att spela läskigare spel :blink:
har inte spelat något läskigt spel på ps2, känns inte som det finns det nästan