Kassler Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Har du Xbox live kan du spela över nätet men du behöverminst en 0,5 mb/sek uppkoppling. Man kan lägga in spel på hårddisken om man chippat den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 XboxLive = "internet" LinkCabel = Man kan bara koppla den med flera xboxar för att spela typ 16 st. på Halo :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 coolt det där live gillar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Det går högst att köra 48 samtadigt... men inte halo då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 har nån en adapter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 en kabel kostar 350 på maxi såg jag igår förresten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 jag har aldrig fattat hur live går till.....kopplar man datan till xboxet eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StoneHead Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Man behöver inte ha en xboxlinkkabel det går bra med en vanlig nätverkskabel. De är mycket billigare. Om man ska lira på live kopplar man xboxet till datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 min kompis gör så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg