Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

okej..det här kanske låter lite n00bigt men iaf...när jag ska starta spel kommer det upp en ruta som säger att jag inte har den senaste "video drive" till grafikkortet...

Grafikkortet är ett ASUS EAX600 XT

jag har varit inne på ATI´s hemsida men där e de bara skumt...snällla kan nån hjälpa mig med en länk till en sida där man kan ladda ner det där eller vad som helst...

Skrivet (redigerat)

så här står det i rutan:

your video drivers appear to bo out of date and could cause problems if you choose to continue and run the game. we strongly recommend that ypu follow the link below and update your video drivers to the latest version available from your driver vendor.

your driver details:

windows version: windows xp

description: ASUS EAX600 XT

Version: 6.14.10.6451

länken leder till: https://support.ati.com/ics/support/default...dge&folderID=27

Redigerat av lövet_91
Skrivet

Asus som tillverkare finns och drivers till ditt grafikkort finns på ati.com du får helt enkelt vara lite mer ihärdigare när du letar efter drivers på deras sida.

Skrivet

på support och downloads det kanske finns det finns ju en sök funktion på sidan också.

så svårt kan det ej vara.

Skrivet (redigerat)

tydligen för mig.. :cry: ..den hittar inget när man söker på kortets namn å på avdelningen drivers and software fattar jag inget..

ååå va jobbigt ...den som lyckas hjälpa mig får 200 fm

Redigerat av lövet_91

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...