när kommer ps3 ut för jag har sett att dom kommer att göra sk*t många cooooooooooola spel till det när släpps det ut och hur mycket kommer det att kosta? :blink:
Playstation3
det kommer ut i november
jag tror det kostar 4500
det var non som fråga i en spelbutik när det kom ut & dom sa mellan sommarn & vintern så det kommer nog i november
4500kr :S dyrt kommer nog inte köpa det 4500!?
Vänta i ett halvt år så kanske det kostar 4300 ^^
orka köpa det ändå ^^ 4500 :o :o :o :o :o
↗ till inläggetorka köpa det ändå ^^ 4500 :o :o :o :o
:o omg, orka ge så mkt pengar för en ps... :S
men det är bara att vänta, jag har tålamod nog. Tror jag...
det kostar för mycket kommer aldrig köpa det bara när det har gått ner i pris <_< :P
jag tycker att det är onödigt att köpa det direkt när det har kommit ut, utan vänta några år så det sänks i till ett rimligt pris. 4500kr är lite väl dyrt
:huh: :gitarr: :cool:
4500kr är nog väldigt dyrt men jag tror att om man köper konsollen för 4500 kr så kommer man nog inte att ångra sig.
det stog ju att dom hade bestämt att det skulle kosta ca 3000:-
Kommer i Japan 13 nov
Kommer i alla asiatiska länder den 15 nov (dock inte länderna i konflikt)
Kommer i Sverige och resten i Europa den 17 nov
Kostar den med 60gb hårddisk : 5599kr
Kostar den med 20gb hårddisk: 4599kr
Ska vänta tills den gått ner i pris...
Jag med. fasst synd att det har kommit ut ett nytt. Nu måste man slösa cash på ett PS3 bara för att man ska kunna köra dem nya spelen :(
Jag tror inte det kommer att vara värt ett ENDA öre, inte efter vad jag läste om E3-mässan.
Alltså konsolen verkade inte så bra efter det som sades vid E3-mässan. Spelen som visades upp övertygade inte. På slutet av deras tal om Playstation 3 kom väckarklockan, priset 6000 kronor.
Allvarligt, det var det sjukaste jag hört. 6000 spänn. Dom förlorar bara på det. Jag skulle aldrig punga ut så mycket pengar på en konsoll! Tänk vad mycket annat du kan köpa för 6000 kronor.