isMaNnen Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Vars kan jag få sånna fort? måste ha till first aid.. :) eller borde jag skaffa wool iställe? isåfall.. vars? jag är i stockade och samlar wool nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 döda spindlar i tlx duskwood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 döda spindlar i tlx duskwood Bra ide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 vet jag e ju bäst :P men kanske lite jobbigt o gå till duskwood om man e horde ;) men typ om man e horde kan man väll gå till uhm vet ej spelar som alliance ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 jag e alliance.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 ok :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 vet jag e ju bäst :P men kanske lite jobbigt o gå till duskwood om man e horde ;) men typ om man e horde kan man väll gå till uhm vet ej spelar som alliance ;) Gå till Stonetalon Mountains om du är Horde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg