DarkBlack_Angel Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Ett kort problem. Jag har problem med hur man hittar screenshots, vilka filer och sådant. Någon som kan ge mig en kort förklaring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 öppna paint och klistra in din srceenshot och välj var du ska spara den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Kan du förklara lite bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Ta en screenshot, öppna paint, klistra in, redigera, spara någonstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Det vet jag, men jag vet inte hur man öppnar/hittar dom filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 filer?!?! vad snackar du om! :bah: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Tryck Prt SC (Printscreen knappen), brukar oftast vara vid Scroll lock och dom knapparna. Sedan öppnar du paint, trycker CTRL + V (Eller klistra in) vips! så är din bild där :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Är det i source? tryck då F5 så tar den ett screenshot, och så manar den i Steam mappen i program, sen steamapps, ditt användarnamn, css. så hamnar det färdiga bilder där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Tryck Prt SC (Printscreen knappen), brukar oftast vara vid Scroll lock och dom knapparna. Sedan öppnar du paint, trycker CTRL + V (Eller klistra in) vips! så är din bild där :). Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 mitt sätt är smartare... då slipper du klippa å klistra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 mitt sätt är smartare... då slipper du klippa å klistra Men har han skrivit att han skall ta bilder i Counter-Strike: Source.. nej. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.