Paranoxx Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 (redigerat) sony har släppt ett demo av spelet rocoloco till psp. har dock ej försökt lägga in på psp:t ännu. dom har även släppt en update till 2.70. http://prylguiden.se/dep32art1650.aspx EDIT: man måste ha 2.70 för att demot ska fungera Redigerat 25 April 2006 av Paranoxx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Lite fräckt, kanske ska ladda ner demot! :) Jag tkr det borde kommit en större update så lång tid som det tog :\ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 tkr ja med. men 3.0 kommer komma i höst när kamera och gps modulen visas upp på E3 mässan i USA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Vad är Rocoloco för spel ? Sett bilder på det och det verkar vara et rätt så flummigt . :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 haha ja har testat de nu o ja vet inte riktigt. ::S man är ett klot o ska rulla och komma förbi hinder :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prisma Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Det är ett fett mongo spel allt är på fucming japanska fattar inte ett skit. men musiken är skön Nu har jag fattat det man styr med L och r riktigt ball spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 (redigerat) Jag får väl ladda ner demot nu dåe . [EDIT] Sen då? När jag går och kollar på Game sen Memory Stick så står det bara Corrupted Data Redigerat 28 April 2006 av Energy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 29 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 i game mappen ska man göra en ny mapp som skall heta typ u4835e nått. de står på den chinesiska hemsidan . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Ok, fick 17 "bollar" ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 haha ja har bara fått 9 :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 (redigerat) Ok. Om du har minst 15 st. när du kmr till månen så börjar bollarna sjunga och månen vaknar och så kmr du till ett hemligt ställe. Redigerat 3 Maj 2006 av Energy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 3 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 mm ja har klarat de nu :S:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg