robink93 Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Seriöst, det går ju inte att göra filmer!! Jag fattar inte hur man gör :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Du måste skaffa dig ett speciellt hus, där kan man välja acvanced movie making. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Du måste skaffa dig ett speciellt hus, där kan man välja acvanced movie making. ska testa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Jag kommer inte ihåg vad huset hette bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Jag har den spelet men jag tycker den spelet sög så jag sket i att spela den och lämnade in den i spel affär :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 jaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xallie Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Seriöst, det går ju inte att göra filmer!! Jag fattar inte hur man gör :blink: vad är det för film du ska göra, en flash film, en hemma inspelad, en film på när du spelar.vad för film. det finns ett bra program om man vill filma det som är på skärmen. det heter camatasia. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.