Prisma Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 (redigerat) Jag undrar bara vad man kan göra med flashplayern?? Redigerat 25 April 2006 av Prisma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 jag trodde ju att det skulle göra så att man skulle kunna se flash på internet men det har inte funkat för mej... det stod at man va tvungen att aktivera den men hur f*n gör man de då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prisma Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Det gör man i menyn som heter typ system setings. vad finns det för bra nya uppdateringar i 2.70 då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 i princip inget !!! :S bara flash isåfall men de ä ju bara version 6 och alla internetsidor med flash kräver 7 eller 8 så de ä rätt konstigt att dom ens la in de. bara för att kunna säga att den har flash :S.. men föresten man kan spela upp aac format nu med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 jag hade hoppats på 3.0 så lång tid som det tog :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prisma Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 så flash player är bara skit då var ju f*n inte denna uppdatering inget bra alls!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 nej så kan man ju med uttrycka det! . 3.0 kommer nog till E3 mässan i usa i höst när kameran o gps:n kommer visas upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prisma Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Ja hoppas att sony skärper sig sånna här uppdateringar vill vi inte ha!!!! (fast jag måste erkänna att Roco Loco var riktigt ballt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 nej så kan man ju med uttrycka det! . 3.0 kommer nog till E3 mässan i usa i höst när kameran o gps:n kommer visas upp Det är ju långt kvar men det är ju helt klart fina grejer som kommer då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 joo den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg