gurreb Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Hej. Vart köper ni era datorer ??. exempel komplett dator hp eller liknande skriv gärna. så får vi se vilket märke som är mest populärt. :student: :student: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jag köpte min dator på Elgiganten för 3 år sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jag köpte min dator på Elgiganten för 3 år sen... vad är det för märke själv kör jag HP och köpte min begangnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Ja köpte min i en "lokal" dataaffär så dem byggde ihop den efter vad jag ville ha typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 www.shg.biz byggde ihop själv. Billigare där än på komplett och snabb leverans också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 www.shg.biz byggde ihop själv. Billigare där än på komplett och snabb leverans också :D Det verkar ju vara ett rätt sjyst ställ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Fadern köpte en Dell för X antal år sen... Ska snart köpa en ny dator, här: http://web.comhem.se/~u32014199/SmartXX%20Konsoll.html (Jag vet att det är en Xbox, men jag ska använda den som dator...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 @ Salzalada: Den ser ju sjysst ut. Pappa köpte denna från sitt jobb. Han jobbar på Blekinge sjukhuset i Karlskrona. En Fujitsu Siemens Scaleo 800. Med 15 tums platt skärm från LG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jag har köpt lösa delar å byggt ihop själv.. då vet man vad man får Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Min dator har märket "medion". Jag ska köpa ny dator om 6 månader eller nåt................ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 @ Salzalada: Den ser ju sjysst ut. Pappa köpte denna från sitt jobb. Han jobbar på Blekinge sjukhuset i Karlskrona. En Fujitsu Siemens Scaleo 800. Med 15 tums platt skärm från LG. Jao, kommer ha snyggaste chassit av alla mina kompisar. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Min dator är av märket HP och jag köpte den på Siba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.