Siyuro Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Kan man få barn på The Sims 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Ja de går, om man lägger tex. mamman på sängen och "vilar" sen gör man samma sak me pappan. När båda ligger där så klickar du på dom och väljer försök skaffa barn eller va de heter ?!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jag vet att man kan skaffa barn på data, men jag undrar om man kan göra det på ps2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Ja de går, om man lägger tex. mamman på sängen och "vilar" sen gör man samma sak me pappan. När båda ligger där så klickar du på dom och väljer försök skaffa barn eller va de heter ?!! Man kan bara ha myspys på PS2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Dåligt att man inte kan skaffa barn och åldras! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 inte för att det handlar om det här men är det mycket skillnad på The sims2 på pc och ps2( är pc likt Nintendo ds så vet jag hur det är ganska bra). Bara undrar :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M!k@ Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Ja de går, om man lägger tex. mamman på sängen och "vilar" sen gör man samma sak me pappan. När båda ligger där så klickar du på dom och väljer försök skaffa barn eller va de heter ?!! störande. Har försökt ända sen jag köpte det ^^ <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Ja de går, om man lägger tex. mamman på sängen och "vilar" sen gör man samma sak me pappan. När båda ligger där så klickar du på dom och väljer försök skaffa barn eller va de heter ?!! jag med <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg