NDS för 1000kr eller inte me 1 års garanti?
Är Detta Värt Att Köpa
Ja det är väl värt pengarna?
jag tycker det är värt det men kom ihåg att du kan spela GBA spel på den men inte GB/C, du kan inte heller linka mellen NDS och GBA/GB/c
ok har du det själv eller?? annars vore det bra me den! :D
↗ till inläggetok har du det själv eller?? annars vore det bra me den! :D
jag har, gbc, gba, nds, ngc, snes, n64, ps2
7 stycken konsoller !! :blink: :blink: va många ! he men hur många spel blir det samanlagt då!? men att du hade så många hade inget trot!? :blink:
↗ till inlägget7 är ju inget! :rolleyes:7 stycken konsoller !! :blink: :blink: va många ! he men hur många spel blir det samanlagt då!? men att du hade så många hade inget trot!? :blink:
Tror det, vet inte riktigt vad mitt kostade.. jag tror dom ligger ¨på runt 1000kr ny.. Kan nog vara svårt att hitta billigare ny.
ja det är värt att köpa lätt också... :D
1000 är billigt!
↗ till inlägget7 ingeting !? skojar du eller? du e sjuk att ha så många är bra !7 stycken konsoller !! :blink: :blink: va många ! he men hur många spel blir det samanlagt då!? men att du hade så många hade inget trot!? :blink:
Om det kostar 1000kr så är det nog värt... Om den kostat sådär 1500kr så vet ja inte om det vore värt det.
nej det är inte värt du borde köpa från siba eller onoff för 1600 kr ink. mario kart ds