roxyIII Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Finns det egentligen några FUSK till cs?? Typ fullt med pengar, gratis vapen etc. isåfall hur gör man dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 det finns fusk program! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 19 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Bra tack jag ska ladda ner nånstans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 sök på google...kan finnas på fileplanet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lott0-barn Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 *LOL* ta bort detta inlägg..! nån mod. inlägget var *piiiiiiiiiiiiip* :mrgreen: /herr Lott0-barn :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HeaL Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Men om skiten vill fuska så får han väl det det e inget vi kan bestämma + han kommer änå bli bannad från varje server han joinar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lott0-barn Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 Men om skiten vill fuska så får han väl det det e inget vi kan bestämma + han kommer änå bli bannad från varje server han joinar okej,, då... ursäkta för språket :mrgreen: skiten som vill fuska: hur bra e du på cs? n00big? jo, vet du va d e för skillnad på awp o ak? nej, .. ladda hem alla fusken på sidan så aeger du!111 :mrgreen: p.s visste sidan förr d.s... :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 det finns ett penga fusk om man kör lan game hehe :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 8 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 :cry: :cry: jag fuskar inte!!!!!!!!!!!!!!!!! Ni kanske fuskar era noobar! tror ni jag ANVÄNDER dom? vilken idiot skulle gö d??? :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Jag förstår mig inte riktigt på dig.. ena sekunden vill du ha typ alla fusk som går att få tag på på CS sen så säger du att du inte fuskar? men vad skulle du då med fusken till? lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 lider rackt :( om jag nu hade varit SU på hela steam som jag har varit hade nog nästan alla här varit bannad vid tillfället :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 jag kan lite fus eller inte fusk då men så sv_gravity typ 0-1000 vet inte riktin om du tar på 0 svävar du och kan intekoma ner på marken hehe changelevel de_dust det är ju ett tips bara och det kan ju vara andra banor som fy_snow cs_italy och så:) impulse101 - 16,000 dollar har inte testat men min kommpis har :) gicespaceweapon_awp - Artic sniper gevär sv_aim - auto ladda med sniper gevär gl_zmax [0-9999] - se och skjut genom väggar och lådor lambert -1.0001 - se saker ljust utan flashlight cl_hidefrags 0 - se andras frags cl_forwardspeed 999 - spring snabbare framåt cl_backspeed 999 - spring snabbare bakåt cl_sidespeed 999 - spring snabbar i sidled changelevel [namn på banan] - välj bana give weapon_[vapen namn] - ger vapen det valite har intetestat lla men iallafall :)hopasdomfungerar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg