Hoppa till innehåll

Melodifestivalen

Gäst Keyser_Soze

Rekommendera inlägg

Gäst Keyser_Soze

Carola vann i melodifestivalen, men nu när folks räkningar börjar komma så skyller jätte många på att t.ex, jag ringde 3 ggr på andreas johnson men det registrerades 108 ggr på carola" Vad tycker ni? omröstning?

Själv säger jag: jag tycker att om svt/telia eller vems fel det nu än va, visst dom får skämmas och kanske ränka om rösterna. men samtidigt känner man sig så j***a förbannad eftersom att folk är så sjukt besatta av melodifestivalen. om folk skulle tänka lika mycke på miljön och fattigdom skulle dom väl hälre lägg ut dom pengarna på det. svenskarna ringde för sammanlagt nästan 20milj. tänk er hela världen 20milj x alla länder skulle bli en jevla massa pengar. fatta hur folk blir så grymmt besatta i melodifetivalen så dom lägger ut hut mycket pengar som helst. tänk efter sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Carola vann i melodifestivalen, men nu när folks räkningar börjar komma så skyller jätte många på att t.ex, jag ringde 3 ggr på andreas johnson men det registrerades 108 ggr på carola" Vad tycker ni? omröstning?

Själv säger jag: jag tycker att om svt/telia eller vems fel det nu än va, visst dom får skämmas och kanske ränka om rösterna. men samtidigt känner man sig så j***a förbannad eftersom att folk är så sjukt besatta av melodifestivalen. om folk skulle tänka lika mycke på miljön och fattigdom skulle dom väl hälre lägg ut dom pengarna på det. svenskarna ringde för sammanlagt nästan 20milj. tänk er hela världen 20milj x alla länder skulle bli en jevla massa pengar. fatta hur folk blir så grymmt besatta i melodifetivalen så dom lägger ut hut mycket pengar som helst. tänk efter sverige.

Övertyga svenska folket om att ge sina hårt känade slantar te afrika då -.-

Det är samma sak som "Sluta köpa julklappar, ge pengarna te röda korset istället"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag hörde att man bara kunde ringa på carola å kicki dee ( :P ) de sista minuterna för att de sa att de andra numrena var det så många som ringde till eller nåt :unsure: jag tkr inte att det är så det ska gå till

Sing for me var värkligen bäst (lyssnar på den nu)

det var ju verkligen många som måste ringt till carola eftersom den inte va det minsta upptagen!

J*vla Telia, ojojoj vår nationalklenod carola håller på att förlora!nu måste vi mixtra tiill det lite med rösterna och så stänger vi telefonslussarna för dom andra! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Själv röstade jag mer på Linda Bengtzing. Hon hade en förstående låttext. :)

Men BWO hade väl annars lyckats eller Andreas. För den engelska versionen av Evighet med Carola är ju inte den bästa. :/

Och detta med röstningarna har jag ingen aning om faktiskt. Vill inte veta om det heller. Om SVT vill föregå med ett fuskat program så kan de ju inte tro att någon röstar nästa år på programmet. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...