Gäst Keyser_Soze Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Carola vann i melodifestivalen, men nu när folks räkningar börjar komma så skyller jätte många på att t.ex, jag ringde 3 ggr på andreas johnson men det registrerades 108 ggr på carola" Vad tycker ni? omröstning? Själv säger jag: jag tycker att om svt/telia eller vems fel det nu än va, visst dom får skämmas och kanske ränka om rösterna. men samtidigt känner man sig så j***a förbannad eftersom att folk är så sjukt besatta av melodifestivalen. om folk skulle tänka lika mycke på miljön och fattigdom skulle dom väl hälre lägg ut dom pengarna på det. svenskarna ringde för sammanlagt nästan 20milj. tänk er hela världen 20milj x alla länder skulle bli en jevla massa pengar. fatta hur folk blir så grymmt besatta i melodifetivalen så dom lägger ut hut mycket pengar som helst. tänk efter sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Skiter i melodifestivalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 jag med..vill veta vad folk tycker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 jag hörde att man bara kunde ringa på carola å kicki dee ( :P ) de sista minuterna för att de sa att de andra numrena var det så många som ringde till eller nåt :unsure: jag tkr inte att det är så det ska gå till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 den där sing for me var mycket bättre än när carola ska vråla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Sing for me var ett plagiat på Beatles och Clash -.-. Men, ja. Det är dåligt. Men nån omröstning kan ni inte räkna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 orka bry mejj om hur många gånger man ringde carola sög ju iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Carola vann i melodifestivalen, men nu när folks räkningar börjar komma så skyller jätte många på att t.ex, jag ringde 3 ggr på andreas johnson men det registrerades 108 ggr på carola" Vad tycker ni? omröstning? Själv säger jag: jag tycker att om svt/telia eller vems fel det nu än va, visst dom får skämmas och kanske ränka om rösterna. men samtidigt känner man sig så j***a förbannad eftersom att folk är så sjukt besatta av melodifestivalen. om folk skulle tänka lika mycke på miljön och fattigdom skulle dom väl hälre lägg ut dom pengarna på det. svenskarna ringde för sammanlagt nästan 20milj. tänk er hela världen 20milj x alla länder skulle bli en jevla massa pengar. fatta hur folk blir så grymmt besatta i melodifetivalen så dom lägger ut hut mycket pengar som helst. tänk efter sverige. Övertyga svenska folket om att ge sina hårt känade slantar te afrika då -.-Det är samma sak som "Sluta köpa julklappar, ge pengarna te röda korset istället" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 jag hörde att man bara kunde ringa på carola å kicki dee ( :P ) de sista minuterna för att de sa att de andra numrena var det så många som ringde till eller nåt :unsure: jag tkr inte att det är så det ska gå till Sing for me var värkligen bäst (lyssnar på den nu) det var ju verkligen många som måste ringt till carola eftersom den inte va det minsta upptagen! J*vla Telia, ojojoj vår nationalklenod carola håller på att förlora!nu måste vi mixtra tiill det lite med rösterna och så stänger vi telefonslussarna för dom andra! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Kan det bli bättre? Vem som helst, bara inte Carola! GO ANDREAS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Läste någonstans att der var bestämt att carola skulle vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Själv röstade jag mer på Linda Bengtzing. Hon hade en förstående låttext. :) Men BWO hade väl annars lyckats eller Andreas. För den engelska versionen av Evighet med Carola är ju inte den bästa. :/ Och detta med röstningarna har jag ingen aning om faktiskt. Vill inte veta om det heller. Om SVT vill föregå med ett fuskat program så kan de ju inte tro att någon röstar nästa år på programmet. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.