HAB Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Det e jätte många i Zelda windwaker som snackar om nåt golden truimp forces. Är det nån som har fått den och som kan säga vad den e bra för! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 öööhhh dom måste mena Golden Triforce Shards när man måste samla ihop all för att klara spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 nee det e nåt annat jag har inte fått den men det är inte triford shards. det är nåt som heter GOLDEN TRUIMP FORCES inget annat!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 föresten så har jag redan nästan alla triford shards!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 det finns inget vad jag vet som heter golden triumph forces? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 men varför pratar fiskarna om den då och nån av fiskarna har sagt att kartan skulle vara vid outlook island!!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag har fått en karta vid out look island som hette secret cave chart fast det var ej rätt karta! :( -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 åhh va ser man på den kartan som heter ecred cave chart har bara big octo shart o en till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 man ser hemliga grottor fast jag har redan tatt nästan alla!! föresten jag har inte big octo chart var får man den och vad ser man på den?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 på ruta A5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 ja högst uppe i högra hörnet! jag fick en skatt karta och sen när jag gick där kartan vasade så var den där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomme94 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 vet du hur man befriar maka i windtemple????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg