Frallis92 Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Vad gör de om han snott den??? den kom ju iaf hit som svedda sa... och ja tror inte hela är kopierad.. nää han har ju glömt bilderna...men han e ju värsta nooben som tar guiden bara för att alla ska säga att han e bra... <_< :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Men vfan klaga för?????? han tog hit guiden so what sen kanske han inte var så bra för att han inte skrivit den själv!!! han e ju inte noob för att han tagit hit en pk guide dessutom skriver han aldrig att han skrivit den själv!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Exakt han skrev inte att han har gjort den själv. Tyvär e jag inte member så jag har ingen aning om den e bra. (Fast jag och min kompis hittade ett members acc på nätet :P vi han köra i en timme på den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg