Cocos Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Det var nått spel som skulle komma i år där man åldras hela tiden har funderat på det men förslag ju inte dåligt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 (redigerat) Ä gamecube bra eller inte jag vill gärna veta och köp något som bara finns till gamecube de är roligast men jag vill veta om den är bra jag har bara provat den på något tråkigt spel :angry: Redigerat 3 Februari 2004 av Bigbrother Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 GameCube ROCKAR!!!! men jag vill fortfarande ha förslag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 jag fattar inte vad du menar med att man åldras hela tiden men gamecube ROCKAR det gör det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 jag känner igen det men kommer inte ihåg.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 jag fattar inte vad du menar med att man åldras hela tiden men gamecube ROCKAR det gör det!! om man t.ex inte klarar första banan så fortsätter man att bli äldre och äldre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jaha liksom man börjar som bebis och på sista banan är man gamling eller nåt sånt eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 aaa nånting sånt fast om man inte klarar första banan så blir man en gammling iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jaha så du menar så om man förlorar så blir man äldre och tilsist dör man! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Mario SunShine har jag redan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 (redigerat) dubbel dash eller vad det heter! (det har vad mitt 400 inlägg!) Redigerat 6 Februari 2004 av N3MO* [SWE] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg