Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Jag har hört att det ska vara typ som ett GTA, em jag har fortfarande några frågot.

Kan man sno bilar från folk mitt på gatan som på gta, och att sedan polisen är efter en?

Och kan man ändra kläder, frisyr och så?

Sista frågan: Ska jag köpa det? Är det värt pengarna?

Redigerat av Boba-Fett
Skrivet

Det suger slösa dina pengar på något annat istället tex tre packet morötter.

Skrivet (redigerat)

du kan customisera din gubbe rätt mye i början men vet inte om du kan byt frisyr och grejer på dom senare in i spelet.

man kan sno bilar som på gta jaa.

polisen får du på nacken då jaa

gta är 23423423 gånger bättre än det här spelet.

Edit: stavfel

Redigerat av Tour
Skrivet

hmm...

jag ska köpa det ändå tror jag.

Jag gillar typ gta spel i 30 tals miljö, som mafia, så jag ska nog köpa det =).

Bara en liten fråga till - när jag har tittat på alla gameplay trailers på spelet så ser det ut som om man inte kan sikta själv, utan som att det siktar automatiskt, är det så?

Och en fråga till, sedan räcker det ^^ - Är det hand-to-hand combat (samma som på indiana jones and the emperors tomb om du har spelat det), alltså att man typ grabbar sin fiende genom att hålla ner båda musknapparna, slår honom med vänster och ja, du fattar.

Skrivet

går nog ändra i options om man vill sikta eller inte.

ja slagsmål systemet funkar så med ungefär men man trycker på r och e och q och grejer aja ungefäör så ja det borde iaf besvara din fråga.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...