Rallypack Skrivet 13 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Lordi va askass ju <_< mm det är rätt så många som har sagt det lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 * Blizzey, sluta kommentera samma sak då! Egentligen var det fusk att Lordi vann den finska melodifestivalen. Vet inte om detta är sant, men jag såg på en video med Lordi i finalen då de bidrog med två låtar. Är det tillåtet i Finland? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 13 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 * Blizzey, sluta kommentera samma sak då! Egentligen var det fusk att Lordi vann den finska melodifestivalen. Vet inte om detta är sant, men jag såg på en video med Lordi i finalen då de bidrog med två låtar. Är det tillåtet i Finland? det gjorde dom inte alls min mormor och morfar kommer från finland och dom såg på den finska melodifetivalen *dom har en finsk kanal*JAG SKA ALLT FRÅGA DOM *nope det gjorde lordi inte alls alla sjöng en låt var ;) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 * Blizzey, sluta kommentera samma sak då! Egentligen var det fusk att Lordi vann den finska melodifestivalen. Vet inte om detta är sant, men jag såg på en video med Lordi i finalen då de bidrog med två låtar. Är det tillåtet i Finland? Hehe var det inte fusk att Carola vann då? Hörde av jätte många att när dom ringde och skulle rösta på han Andreas Johnsson så kom dom aldrig fram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 (redigerat) * Shadow of Darkness, varför tog du just Carola? Det är ju inte direkt samma sak. Och dessutom Blizzey, tänk med hjärnan. Om du säger du vet att de inte tävlade med två låtar, varför skulle du fråga dem då? Rent onödigt. Redigerat 13 Juni 2006 av FuzioN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 fuskaren 1: ha inte så lång signatur! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 * Shadow of Darkness, varför tog du just Carola? Det är ju inte direkt samma sak. Mjoo egentligen är ju båda fusk. Fast om nu Lordi deltog med 2 låtar skulle det vara mer fusk än att man inte kom fram. Men det var ju inte rättvist ändå. Tänk OM det inte var Carola som skulle vunnit ifall det gick och rösta på Andreas Johnsson? Och varför tog jag just Carola? Var det någon annan som fuskade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Men bara för några röster som inte kom in, betyder det inte att det var Carolas fel bara för hon vann. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 * Blizzey, sluta kommentera samma sak då! Egentligen var det fusk att Lordi vann den finska melodifestivalen. Vet inte om detta är sant, men jag såg på en video med Lordi i finalen då de bidrog med två låtar. Är det tillåtet i Finland? @Shadow of Darkness bra sagt DET VAR JU FUSK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag har kommit på en sak, Lordi äger rätt hårt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Men det kan ju inte Carola göra något åt. Det var ju inte hennes fel, om hon nu är oskyldig. * Blizzey, kan du inte komma med något eget istället för att kommentera andras åsikter? (ej 1§1) En motivering vore finfint varför som ni säger "Carola fuskar". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Men det kan ju inte Carola göra något åt. Det var ju inte hennes fel, om hon nu är oskyldig. * Blizzey, kan du inte komma med något eget istället för att kommentera andras åsikter? (ej 1§1) En motivering vore finfint varför som ni säger "Carola fuskar". jag tror att hon och dom som tog emot våra röster var i en pakt så dom gjorde att hon van BWO dom förkänade en plats i finalen dom skulle haft dtörre chans än "Carola" SÅ TYCKER JAG!!!! NÅTT MER ELLER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg