Xeller Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 "kvällsbris" "Du står på klippan och ser ut mot ett skimrande hav.En stilla kvällsbris leker med ditt hår.Dina lockar virvlar runt ditt vackra ansikte.Jag vill bara gå fram och lägga mina armar om dig.Vill ha dig.Tillsammans är vi osårbara." Betygsätt mellan 1(superkass)-10(förtrollande) Satt och funderade en eftermiddag när jag inte hade något att göra.Mina vänner tycker den är bra.Skriva va ni tycker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Den är förtrollande, bra skrivet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 7. skulle vara bättre om den rimmade, annars bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Den var ju bra ! Det är ints så många som vågar skriva sina dikter och så ute på nätet ( exempel ), men den får en tia ! :) Du är väl en nybörjare ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 9 kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 när jag först såg den var jag säker på att du dtt den från en diktbok, fast jag vet att de e du som skrivit den så tobbe ;) de blir 14 av 10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 nja, en femma, kanske en sexa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 28 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 ja jag e nybörjare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Superkass! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 7. skulle vara bättre om den rimmade, annars bra ;) Nej för f*n! Om den rimmar känns den för oseriös! Om man ska vara riktigt kritisk så kanske den får en femma, men nu är du ju bara en nybörjare, så en femma skulle du fått om du var proffs, fast nu får du en tia! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 28 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 schysst behöver uppmuntran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 *suck* du får en 5 och en kebab med extra mye kebab sås på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg