Gäst Dark_Zebra Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Spel:?alla är så roliga!Film:kommer inte ihåg vad den heter,men det är rymdvarelser som invarderar jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 (redigerat) Den läskigaste film är nog en film (kommer inte ihåg namnet) som det var några människor som var ute i skogen, asså dom hade gått vilse. Sen hände det lite läskiga saker i skogen , typ en häxa som dödade barn bodde i skogen i ett fult hus... Läskigaste spelet var nog kanske... Time Spliters nånting det kommer massa Zoombies... Hatar dom verkligen... Lol, det är ju kul när det kommer zombies på TimeSplitters. Bara att ta fram baseballträet. B) Läskigaste film vet jag inte, spel är nog... Något där man går runt i ett hus och hittar lik, sedan kommer det en massa zombies. Jag kommer inte ihåg vad det hette, det var ca 2-3 år sedan jag spelade det. Redigerat 20 Maj 2006 av Coojo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Film:Nalle puh :P :P Spel:MS röj :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Den var bra ha ha ha ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Film: Vet inte Spel: Doom 3 på spöktimmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaarkangeL Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 spel:silent hill film:saw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 min läskigaste spel jag har kört är ghost hunter2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Film: The Ring (tror jag) Spel: på andra plats: Doom 3, Quake 4, F.E.A.R... På första plats: Living Unded, tror jag .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Film: Strandvaskaren, Dog soldiers och Cujo Spel: Hitman 2 har läskigt ljud på menyn.. Men annars är Doom 3 ett räligt spel, även Far Cry är läskigt ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) Den läskigaste film är nog en film (kommer inte ihåg namnet) som det var några människor som var ute i skogen, asså dom hade gått vilse. Sen hände det lite läskiga saker i skogen , typ en häxa som dödade barn bodde i skogen i ett fult hus... Läskigaste spelet var nog kanske... Time Spliters nånting det kommer massa Zoombies... Hatar dom verkligen... filmen htr black with project Spel: silent hill 3,alone in the dark1,2,3,4 film:svårt hmm......f*n jag kmr inte på nån förutom evil dead. de filmerna är faktiskt GRYMT bra alltså.saw2 är rätt fet me har den på dvd host Redigerat 23 Maj 2006 av death-man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 The aminity house of horror [stavfel] Kunde man inte pusta ut en ändå gång på hela *piip* filmen. Otäckt! såg den jag med, jag höll på dö av skräck!!! :unsure: *gömmer mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Spel: F.E.A.R Film: Alien Ressurection är den läskigaste filmn jag sett. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.